PERKAHWINAN BAHAGIA MILIK KITA SEMUA

website ini adalah laman di mana dikhaskan untuk memnyalurkan maklumat dan panduan tentang cara membina perkahwinan yang bahagia. diharap diriku dan pembaca dapat mengambil manfaat dari laman ini

Saturday, December 16, 2006

Coretan pertama blog perkahwinan bahagia

Setiap insan inginkan kehidupan yang bahagia bersama insan yang tersayang. Saya juga tidak terkecuali. Untuk mewujudkan suasana yang bahagia dalam alam perkahwinan yang telah atau akan dilalui, kita perlu ada sikap bertolak ansur dan cuba memahami antara satu sama lain. Kita juga perlu mengetahui seberapa banyak ilmu tentang bagaimana untuk mewujudkan kebahagiaan rumahtangga yang berkekalan sehingga ke akhir hayat. Jadi, disebabkan kesedaran ini, Saya telah mewujudkan blog ini sebagai rujukan dan ingatan buat saya bagi mewujudkan suasana bahagia di alam perkahwinan. Setiap ilmu yang berkaitan dengan kebahagian rumahtangga akan saya postkan di sini supaya mudah untuk saya membaca ketika saya memerlukannya. Saya juga berharap anda semua juga mendapat manfaat dari maklumat di dalam blog perkahwinan bahagia ini. Jadi, sama-sama lah kita berusaha mewujudkan suasana bahagia di alam perkahwinan yang telah dan akan kita lalui dan kekal sehingga ke akhir hayat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home