PERKAHWINAN BAHAGIA MILIK KITA SEMUA

website ini adalah laman di mana dikhaskan untuk memnyalurkan maklumat dan panduan tentang cara membina perkahwinan yang bahagia. diharap diriku dan pembaca dapat mengambil manfaat dari laman ini

Thursday, December 21, 2006

TIPS BAHAGIA SEPANJANG MASA



Sori…saya jarang post kat blog perkahwinan bahagia ni. Tapi saya dah tetapkan dimana saya akan tulis artikel 5 hari sekali secara berterusan dalam blog perkahwinan bahagia ini. So, di harap anda dapat bersabar ek ;)..

Kali ni saya nak kongsikan dengan anda sedikit sahaja tips tapi sangat bagus jika anda praktikannya. Tips cara menjalinkan perasaan bahagia setiap hari dan setiap masa dalam alam rumahtangga.

a)sebelum anda keluar dari rumah untuk bekerja, makanlah sarapan yang disediakan oleh isteri anda. ciumlah dia apabila anda ingin melangkah keluar. Ini kerana isteri sangat menyukai suami berbuat begitu kerana merasakan anda terlalu menyayangi dirinya.

Sebelum anda pulang ke rumah dari tempat kerja pula, jamahlah sedikit makanan sebagai alas perut(kuih muih), agar perut anda tidak kosong.

c) apabila tiba dirumah, kucup dahi atau pipi isteri anda. selepas membersihkan diri, makanlah bersama isteri dan anak-anak anda. jadi, keluarga anda berada dalam keadaan yang harmoni dan bahagia sekarang. Jadi mulakanlah sekarang :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home